Tuesday, May 26, 2009

Kenape???

kurang seminggu lagi nak exam..aku memang dalam keadaan tak tenang..tapi bukan sebab exam sepenuhnye..aku risaula dengan mase depan aku..
sekarang aku study bachelor in medical science (BMS)..
mungkin bunyinye macam gah..wow..dasyat gler..tapi tu sekadar name..
aku baru dapat tau..bile aku abis blaja nanti,untuk M.B.B.S susah sangat..
masalah dari segi kewangan n kelayakan aku..mungkin aku boleh lupakan cita2 aku sejak kecik..
n gunakn degree yang aku akan dapat untuk pekerjaan len..
tp rupenye degree aku ni xlaku utk keje xkire dgn kerajaan ke or swasta..
tensen,frust,sakit ati..aku buang mase je rupenye..fikir mcm nk quit je drpd msu..
tp nsb bek ade kawan2..dorg beri kate2 smgt n cdgkn alternatif len yg aku fikir bernas jugak.cume,agk membazirkn masela..tp xpe,janji aku dapat keje,gaji n bolehla aku bina hidup aku sendiri..terima kasih kawan-kawanku..
( ijal,najmi,arip,ucu,rosa,kerel)
baru alu rase lega skit..

1 comment:

  1. frenz really important in your life..
    SEbahagian dari kehidupan..
    ape2 pn jgn pernah putus asa..berat mata memandang berat lg bahu yg memikul..
    i'll support u too..mungkin bkn secara hadapan,,etapi dalam doa..semoga ALLAh memberikan kekuatan buat drimu..

    ReplyDelete